אלול- הדרך לפרנסה מהודרת בשנה החדשה

נורית אפפלבוים No Comments on אלול- הדרך לפרנסה מהודרת בשנה החדשה

בחודש אלול: התעוררות להתחבר לחבילת התקשורת המסוננת, המשתלמת והמהירה ביותר של ספקית 'אתרוג'

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כדי שגם בשנה החדשה הדרך לפרנסה תהיה מהודרת וללא חשש בוחרים רבים להצטרף לסינון המוקפד והמדויק של אתרוג * החבילה מציעה ספק ותשתית, והכל בסינון המהודק והמוקפד, במחיר של 49 ₪ בלבד לחודשיים הראשונים המשקפים 50% הנחה

בחודש אלול, חודש הרחמים והסליחות, ניכרת התעוררות רבה בקרב הציבור הנזקק לחיבור לרשת לצורך פרנסתו, להצטרף לשירותי הסינון המדויק והמוקפד של אתרוג, על מנת שגם בשנה החדשה הדרך לפרנסה תהיה מהודרת וללא חשש.

לקוחות המצטרפים לאחד משירותי אתרוג, יוכלו לבחור במסלול ספק ותשתית לגלישה מהירה עד 200 מגה בייט והכל בסינון המהודק והמוקפד, ובמחיר הנחה מיוחד לחודשיים הראשונים.

כמו כן מוצעת תוכנת סינון מותאמת לכל מחשב רק ב-27.5 ₪ לחודשיים הראשונים.

סטיק וסים מוגן לגלישה מסוננת בכל מקום החל מ-24.5 ₪.

'אתרוג', שהיא ספקית הסינון הגדולה והאיכותית בישראל, מציעה שלל אפשרויות והתאמת הסינון לצרכים האישיים, תוך כדי שמירה הדוקה על כללי ההלכה ללא התפשרות על עליונות טכנולוגית.

את 'אתרוג' מאיישים עשרות מתכנתים ואנשי מחשוב מהשורה הראשונה בישראל, הממשיכים כל העת לקדם את הטכנולוגיה המובילה של 'אתרוג', על מנת לספק פתרונות לכל אתגר העומד בפני צרכי הסינון.

לקוחות 'אתרוג' במסלולים השונים נהנים מגישה למיליוני אתרים אשר עברו את הבדיקה הקפדנית של המערכות המתקדמות של אתרוג, ונהנים משירות ומתמיכה במוקד הטלפוני 24 שעות ביממה.

ההגנה של 'אתרוג' מבוססת על שתי שכבות הגנה עיקריות:  טכנולוגיה – פיתוחים טכנולוגיים ייעודיים המשלבים בדיקות אנושיות עם בדיקות אוטומטיות ובינה מלאכותית, תוך התאמה מיוחדת על פי השקפת גדולי ישראל שליט"א והדרכתם. בקרה אנושית – במקרים שבהם יש חשש שמא הבינה המלאכותית עלולה להיות פחות מ-100 אחוז, מתבצעות בנוסף גם בדיקות אנושיות קפדניות על ידי נוכרים בחו"ל.

בנוסף, קיימים ב'אתרוג' התאמות אישיות על מנת להבטיח התאמה מלאה לצרכים האישיים והמקצועיים של כל לקוח. מסיבה זו הוקמו עשרות קבוצות מקצוע להנגשת המידע החשוב ללקוח, במטרה למנוע חשיפה מיותרת לתכנים שאינם נוגעים לתחום עיסוקו.

מעבר לאיכות ולמהירות – שמחים ב'אתרוג' להיות הראשונים והבלעדיים שנותנים אלטרנטיבה איכותית ומסוננת לרשת המהירה באמצעות סיבים אופטיים באלעד, בביתר עילית, רכסים, מודיעין עילית ובקרוב בריכוזים חרדיים נוספים, והכל תחת השגחתם הקפדנית של וועדת הרבנים שע"י בד"ץ בני ברק בראשות הגאון רבי יהודה סילמן שליט"א ומפוקח על ידיו.



0 תגובות